ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

«НАУКА І ОСВІТА У ГЛОБАЛІЗОВАНОМУ СВІТІ: ТРАДИЦІЇ, СЬОГОДЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ»

Переглядів 133
Під таким заголовком 17 – 18 жовтня 2013 року на факультеті іноземної філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася Міжнародна науково-практична конференція.

Організатори цієї конференції підвели підсумки і заявили про подальші плани. Вона стала черговою подією в низці щорічних наукових заходів, проведених факультетом іноземної філології УДПУ у тісній співпраці з Лабораторією порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України. Цього разу підтримку конференції надала Британська рада в Україні.

Цього року почесними гостями є: проректор із вищої професійної освіти, завідувач кафедрою загального менеджменту державного бюджетного освітнього закладу вищої професійної освіти Московської області «Академія соціального управління» Гребеннікова Олена Василівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри економічної та управлінської підготовки Тольятинського державного університету Коростельов Олександр Олексійович, доктор, директор Інституту гуманітарних і суспільних наук Вищої школи професійної освіти в Плоцьку Ягодзінська Малгожата. За їх участі відбудуться збори представників локальних осередків Всеукраїнської асоціації порівняльної педагогіки і міжнародної освіти, що стало можливим завдяки участі у науковому форумі представників з понад 40 вищих навчальних закладів і наукових установ України.

DSC_277611

До оргкомітету конференції надійшло 252 заявки, тез і статей учасників.
На конференції зареєстровано 252 учасники, з них: 18 докторів наук, 75 кандидатів наук, молодих учених – 83, студентів – 31, вчителів загальноосвітніх шкіл – 42, представників Британської Ради в Україні – 1, представників Корпусу Миру – 2.

Учасників з Польщі – 4, з Франції – 1, з Росії – 8, з Узбекістану – 4, з США – 1, з АНДР – 1, КНР – 1.

Саме широкий інтерес науковців з усіх регіонів України, Росії, США, Польщі, Узбекистану, Франції, Алжиру, Китаю дає змогу сподіватися, що цей досвід матиме продовження.

Гостей університету сердечно привітав перший проректор Олександр Безлюдний, який представив традиції й сучасне життя Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

DSC_274811

З інформацією про факультет іноземної філології виступила декан факультету іноземної філології кандидат педагогічних наук, доцент Надія Бріт. Усі господарі зичили учасникам конференції плідної праці, цікавих наукових дискусій, цінного спілкування.

DSC_277311

Робота конференції запланована була за низкою напрямів, зокрема: іноземні мови у сучасному світі, стратегічні напрями розвитку іншомовної освіти в середній та вищій школі, вища освіта зарубіжжя крізь призму порівняльно-педагогічних досліджень, академічна мобільність як ознака і перевага глобального світу, зарубіжний досвід підготовки фахівців, середня освіта зарубіжжя крізь призму порівняльно-педагогічних досліджень, історико-педагогічні дослідження: міжнародний контекст, університетські лінгвістичні студії: традиції, сьогодення, перспективи.

Маємо сподівання, що ця конференція стане поштовхом до інтеграції різних галузей наукового знання. Вона вже привернула увагу не лише педагогів, але й істориків, філологів, економістів.

" data-title="«НАУКА І ОСВІТА У ГЛОБАЛІЗОВАНОМУ СВІТІ: ТРАДИЦІЇ, СЬОГОДЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ»">

Під таким заголовком 17 – 18 жовтня 2013 року на факультеті іноземної філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася Міжнародна науково-практична конференція.

Організатори цієї конференції підвели підсумки і заявили про подальші плани. Вона стала черговою подією в низці щорічних наукових заходів, проведених факультетом іноземної філології УДПУ у тісній співпраці з Лабораторією порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України. Цього разу підтримку конференції надала Британська рада в Україні.

Цього року почесними гостями є: проректор із вищої професійної освіти, завідувач кафедрою загального менеджменту державного бюджетного освітнього закладу вищої професійної освіти Московської області «Академія соціального управління» Гребеннікова Олена Василівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри економічної та управлінської підготовки Тольятинського державного університету Коростельов Олександр Олексійович, доктор, директор Інституту гуманітарних і суспільних наук Вищої школи професійної освіти в Плоцьку Ягодзінська Малгожата. За їх участі відбудуться збори представників локальних осередків Всеукраїнської асоціації порівняльної педагогіки і міжнародної освіти, що стало можливим завдяки участі у науковому форумі представників з понад 40 вищих навчальних закладів і наукових установ України.

DSC_277611

До оргкомітету конференції надійшло 252 заявки, тез і статей учасників.
На конференції зареєстровано 252 учасники, з них: 18 докторів наук, 75 кандидатів наук, молодих учених – 83, студентів – 31, вчителів загальноосвітніх шкіл – 42, представників Британської Ради в Україні – 1, представників Корпусу Миру – 2.

Учасників з Польщі – 4, з Франції – 1, з Росії – 8, з Узбекістану – 4, з США – 1, з АНДР – 1, КНР – 1.

Саме широкий інтерес науковців з усіх регіонів України, Росії, США, Польщі, Узбекистану, Франції, Алжиру, Китаю дає змогу сподіватися, що цей досвід матиме продовження.

Гостей університету сердечно привітав перший проректор Олександр Безлюдний, який представив традиції й сучасне життя Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

DSC_274811

З інформацією про факультет іноземної філології виступила декан факультету іноземної філології кандидат педагогічних наук, доцент Надія Бріт. Усі господарі зичили учасникам конференції плідної праці, цікавих наукових дискусій, цінного спілкування.

DSC_277311

Робота конференції запланована була за низкою напрямів, зокрема: іноземні мови у сучасному світі, стратегічні напрями розвитку іншомовної освіти в середній та вищій школі, вища освіта зарубіжжя крізь призму порівняльно-педагогічних досліджень, академічна мобільність як ознака і перевага глобального світу, зарубіжний досвід підготовки фахівців, середня освіта зарубіжжя крізь призму порівняльно-педагогічних досліджень, історико-педагогічні дослідження: міжнародний контекст, університетські лінгвістичні студії: традиції, сьогодення, перспективи.

Маємо сподівання, що ця конференція стане поштовхом до інтеграції різних галузей наукового знання. Вона вже привернула увагу не лише педагогів, але й істориків, філологів, економістів.